avatar Ten blog rowerowy prowadzi SeanDillon z miasteczka Toruń. Mam przejechane 8432.98 kilometrów w tym 150.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy SeanDillon.bikestats.pl

Freeroad czyli boczne drogi, szutry i krzaki

Niedziela, 3 kwietnia 2016 · dodano: 04.04.2016 | Komentarze 4

Wał wiślany, szutry, lasy i chaszcze - miało być lajtowo, ale taki grawel nieźle dał mi w d... Ale i tak fajna zabawa.

Wał Wiślany w okolicach Górska i Starego Torunia

Między wałem a Wisłą jest sporo oczek wodnych - pozostałości po wylewach rzeki

Port Drzewny  W Toruniu. Akwen jachtowy, a jednocześnie obszar ochronny Natura 2000 (tzw. Ptasie Wyspy)

Kościół pod wezwaniem Maryi Gwiazdy Nowej Ewangelizacji i bł. Jana Pawła II w Toruniu, "żartobliwie" zwany również statkiem kosmicznym lub "macierzą Obcego"

SeanDillon
| 07:54 środa, 6 kwietnia 2016 | linkuj Darek, te odwierty to kawała dalej w stronę miasta (bliżej oczyszczalni) - tam stały/stoją wieże wiertnicze (drzewa je zasłaniają od strony ulicy)
| 07:52 środa, 6 kwietnia 2016 | linkuj Dzięki Goździu, ale tak naprawdę wynik kilometrowy w tym roku jest praktycznie niewielki. Półtora miesiąca przebomblowałem- motywacja mi siadła. Obiecuje sam sobie, że to nadrobię i ten rok zamknę minimum 4 tys km. Liczę, że przyjedziesz do Toronto, to mi w tym pomożesz:)
Gozdzik
| 19:00 wtorek, 5 kwietnia 2016 | linkuj Mmmmm ale Przemku kilometrów to już ładnie masz ... na liczniku pozazdrościć ... pozazdrościć :-)
DaruS
| 17:44 poniedziałek, 4 kwietnia 2016 | linkuj Ja na tą budowlę w okolicach portu mówię "mały Licheń" albo CWP tj. Centrum Wyzysku Pielgrzyma. A gdzie te odwierty mają być nowe? Jakieś rury do świętej dziury czy coś...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza