avatar Ten blog rowerowy prowadzi SeanDillon z miasteczka Toruń. Mam przejechane 8432.98 kilometrów w tym 150.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy SeanDillon.bikestats.pl
  • Temperatura -14.0°C
  • Sprzęt Panzerwagen II

Mroźno, słonecznie ale był fun

Poniedziałek, 4 stycznia 2016 · dodano: 04.01.2016 | Komentarze 2

Zimno jak jasna cholera -14 stopni a podczas jazdy odczuwalnie jeszcze mniej). Miałem odczucie, że smar mi zamarzł w moim Panzerwagenie. Jednocześnie kupa radości z jazdy , jak również ze zdziwionych min przechodniów - bezcenne:) Zdarzył mi się motywujący okrzyk kierujący mnie na długotrwały pobyt w najbliższym zakładzie zamkniętym - ale to pewnie z sympatii (bo nie sądzę by temu panu chodziło o zestresowanie jego pieska s..go na drodze rowerowej:)

Gość | 21:32 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj Dzięki - ale dlatego , że zarost zbyt krótki, a po drugie zdjęcie azrobione już w słońcu, więc odtajałem:). Pozdrawiam Goździu - wszystkiego dobrego i do zobaczenia na trasach.
Gozdzik
| 20:31 poniedziałek, 4 stycznia 2016 | linkuj Eeeee sopelków nie widać wiec nie było tak źle :-)))))))
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yoree